Golden Beat Years

The Golden Beat Years forum intends to preserve the great songs made in the sixties and seventies.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Top 2000 a gogo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Top 2000 a gogo op do jan 08 2015, 17:39

Bluekangaroo

Hallo allen,

aan sommigen van jullie had ik het al per mail gevraagd maar het heeft helaas nog niet heel veel opgeleverd. vandaar nog een keer een oproep op het forum.

Ik ben op zoek naar Top2000 a gogo afleveringen uit de jaren 2002 (toen startte het programma) tm 2006.
Een aantal afleveringen uit die periode heb ik inmiddels wel geheel of gedeeltelijk maar ik mis er toch nog een stel. Vanaf 2007 tot heden is het compleet.  Very Happy
Ik heb al diverse visjes uitgegooid en zelfs Leo Blokhuis gevraagd maar ook die beweert dat ie ze niet meer heeft. Bij Beeld en Geluid vind ik welgeteld 1 aflevering uit die tijd en die kost meteen 29,95 ex verzendkosten. Dat gaat me vooralsnog iets te ver voor 1 aflevering.  Evil or Very Mad

Ik ben benieuwd en hoop dat iemand van de forumers nog zo'n oude aflevering heeft. Al is het op videoband dat maakt niet uit. Ik wil dat wel digitaliseren.

thanks
Theo

2 Re: Top 2000 a gogo op do jan 08 2015, 22:27

Harry

Wat een giller, Theo. Voor ZES afleveringen (EEN seizoen) zou je dus 180 euro moeten neertellen. Zou dat gebouw op gifgrond neergezet zijn, want hier zijn duidelijk wat hersens aangetast.

3 Re: Top 2000 a gogo op za jan 10 2015, 06:50

Harry

Heb je al wat uit 2005, Theo, want daarvan is er eentje boven water.

We zoeken door!

4 Re: Top 2000 a gogo op za jan 10 2015, 09:39

Bluekangaroo

Harry schreef:Heb je al wat uit 2005, Theo, want daarvan is er eentje boven water.

We zoeken door!

Dat doet me goed dat je er tijd en moeite in wilt steken cheers

Ja van 2005 heb ik 4 van de zes afleveringen. Ik mis alleen de eerste 2 dagen: 26 en 27 dec...
Nou hoop ik toch dat je mij 1 van de ontbrekende dagen kunt bieden Very Happy

5 Re: Top 2000 a gogo op za jan 10 2015, 11:08

Harry

Die ik gevonden heb was de LAATSTE, dus 31 december, met Boudewijn, die toen op 1 kwam.

Moed houden, Theo!

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: