Golden Beat Years

The Golden Beat Years forum intends to preserve the great songs made in the sixties and seventies.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Beat, beat, beat vol. 22 (compleet) en 23 t/m 26

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gerebeer

Enkele jaren geleden dit verzoek al eens ingeschoten, maar toen waren ze nog niet voor het grote publiek
beschikbaar. Wellicht nu meer kans op succes ???

In deze uitzendingen kwam het volgende aan bod (vol. 22 heb ik 10 minuten van):

22. Tom Jones & The Squires / Joy Fleming & The Hit Kids

Sendedatum : 00.00.0000 ESD : 16.02.1968

Guest star: Tom Jones (Himself), Joy Fleming & The Hit Kids (Themselves)
Show #22 (1968) 32 minutes --Tom Jones & the Squires - "Not Responsible," "Green, Green Grass Of Home," "Shake," "I'm Coming Home" and "It's Not Unusual" --Pans People (dance troupe) dance to "The Lonely One" performed by The Squires (band not seen during this song) --Joy Fleming & The Hit Kids - "Soul Finger," "Sunday," "Respect" and "Garlic Salt"

23. Nino Ferrer / Soul Sisters / Lisbeth List / Sound Constellation

Sendedatum : 00.00.0000 ESD : 15.03.1968

Guest star: Nino Ferrer (Himself), Lisbeth List (Herself), The Soul Sisters (Themselves), Sound Constellation (Themselves)
Show #23 (1968) 51 minutes --Nino Ferrer - "Mao Et Moa," "Je Voudrais Être Noir (I Want To Be Black)," "Le Téléphone" and "Les Cornichons (Big Nick)" --The Sound Constellation - "B. M. Blue Flower" and "Little Pear" (or "Little Pair") --Lisbeth List - "Autant Que Moi" (or "Entends Que Moi") and "A Taste of Honey" --The Soul Sisters - "Baby I Love You" and "Cold Sweat" --Pan's People (three go-go dancers) - dance to "Now That You've Gone," "Waiting for You" and 1 other song.

24. Vanity Fair / The Showstoppers / Julie Felix / Vic Dana

Sendedatum : 00.00.0000 ESD : 07.11.1968

Guest star: Vic Dana (Himself), Jacques Dutronc (Himself), Julie Felix (Herself), The Flirtations (Themselves), The Showstoppers (Themselves), Vanity Fare (Themselves)
Show #24 (1968) 41 minutes --Vanity Fare - "I Live For The Sun" --Vic Dana - "Little Arrows" and "The Name Of The Game Is Love" --The Showstoppers - "Ain't Nothin' But A House Party" and "Eeny Meeny" (or "Eeny Meeny Mieny Mo") --Julie Felix - "Dirty Old Town," "The Lost Children" and "Hey, That's No Way To Say Goodbye" --Jacques Dutronc - "Le Plus Difficile" and "Il Est Cinq Heures, Paris S'éveille" --The Flirtations - "Someone Out There" (or "Somewhere Out There") and "How Can You Tell Me"

25. The Foundations / Julie Driscoll & Brian Auger Trinity /
P. J. Proby

Sendedatum : 00.00.0000 ESD : 24.01.1969

Guest star: Brian Auger (Himself), Brian Auger and The Trinity (Themselves), Julie Driscoll (Herself), The Foundations (Themselves), P.J. Proby (Himself)
Show #25 (1969) 57 minutes Guests include: --The Foundations - "Baby, Now That I've Found You," "Tomorrow" and "Build Me Up Buttercup" --P. J. Proby -" You Can't Come Home Again (If You Leave Me Now)" and "What's Wrong With My World" --Brian Auger Trinity - "Black Cat" --Julie Driscoll & Brian Auger Trinity - "Save Me," "Why (Am I Treated So Bad)" and "Road To Cairo".

26. Barry Ryan / Antoine / Simon Dupree & The Big Sound

Sendedatum : 00.00.0000 ESD : 07.02.1969

Show Stars: Cherry Wainer (Herself), Mal Sondock (Himself, host), Don Storer (Himself, drummer) Guest Stars: Kenny Ball (Himself) , Kenny Ball and His Jazzmen (Themselves) , Antoine (Himself) , Simon Dupree and the Big Sound (Themselves) , Lena Junoff (Guest) , Molly Molloy Dancers (Themselves) , Barry Ryan (Himself)

Show #26 (1969) 52 minutes --Kenny Ball & His Jazzmen - "Wild Daffodil" and "I Wanna Be Like You (The Monkey Song)" (live) --Molly Molloy Dancers - dance to "Happening" --Simon Dupree & The Big Sound - "Kites" and "Reservations" (or "Reservation") (live) --Lena Junoff - "Good Kind Of Hurt" --Simon Dupree & The Big Sound - "Thinking About My Life" (live) --Barry Ryan - "Love I Almost Found You" (playback) --Antoine - "Je L'appelle Canelle" (or "Ansage (Eigene Ansage von Antoine, Canelle)" --Antoine - "Juste Quelques Flocons Qui Tombent" (or "Les Flocons") (live) --Barry Ryan - "Eloise" (playback) --Antoine - "Bonjour Salut," "La Tramontana" and "Adieu Salut" (live) Antoins ends his performance by walking off stage while singing, putting on his coat and leaving.

Ben erg benieuwd naar jullie reacties !

Life is a rock but the radio rolled me .....
at the end of the rainbow lies a golden oldie .....

jan24

Helaas Gerard, 13-11-1967 is mijn laatste exemplaar.
Een inschrijving bij de bewuste Duitse omroep staat nog steeds, maarr helaas non geen respons op eventuele nieuwe uitgaven.

Kortom, voor genoemde afleveringen houd ik mij eveneens aanbevolen.

https://www.flickr.com/photos/51145548@N06/

Bluekangaroo

Ik weet dat ik er eea van heb...
ongerubriceerd overigens dus tijdrovend... bij gelegenheid ga ik een speuren!
Ik beloof niets maar hoop doet leven

Harry

Moet helaas ook NEE verkopen, Gerard. Wil maar niet op dvd verschijnen.
Alle ogen dus op Theo gericht.

jan24

Er is wel wat verschenen op DVD: http://www.fernsehserien.de/beat-beat-beat.
Maar zo''n mooie box als toentertijd van Beatclub, dat lijkt er vooralsnog niet in te zitten.
Jammer. Sad

https://www.flickr.com/photos/51145548@N06/

Gerebeer

Dank, heren, voor de inspanningen. Wellicht kan Theo nog uitkomst
bieden, maar ik vrees dat het een kwestie gaat worden van "geduld"
en een "schone zaak".

Life is a rock but the radio rolled me .....
at the end of the rainbow lies a golden oldie .....

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Drop The Beat

Permissies van dit forum: