Golden Beat Years

The Golden Beat Years forum intends to preserve the great songs made in the sixties and seventies.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ob la di Ob la da van de Beatles

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Ob la di Ob la da van de Beatles op zo mei 22 2016, 21:49

LosGoud

Heeft een van jullie een videoclip van Ob la di Ob la da van de Beatles? Noch in mijn eigen collectie noch op internet kan ik deze vinden

Groeten

Ben

http://www.losgoud.nl

2 Re: Ob la di Ob la da van de Beatles op di mei 24 2016, 16:51

Bluekangaroo

Hey Ben,

Ik heb een 4dvd van ze met in totaal 91 clips maar die staat er niet tussen...
bestaan daar wel beelden van?

maar zeg eerlijk die wil je toch ook niet hebben.... Shocked
Wat mij betreft het slechtste nummer van ze

3 Re: Ob la di Ob la da van de Beatles op di mei 24 2016, 19:25

LosGoud

Bluekangaroo schreef:Hey Ben,

Ik heb een 4dvd van ze met in totaal 91 clips maar die staat er niet tussen...
bestaan daar wel beelden van?

maar zeg eerlijk die wil je toch ook niet hebben.... Shocked
Wat mij betreft het slechtste nummer van ze

Bedankt voor het zoeken, Theo. Ik ben video-opnamen, die ik in 2000 in Harwich maakte, van Ray Anderson tijdens de "Beatles Spectacular" op Radio London aan het monteren en daar de clips in te monteren. Ik vond die programma's altijd erg leuk om (te zien en) naar te luisteren. Hij gebruikt ook veel "Beatles jingles".

De enige clip, die ik nog mis, is deze van Ob-la-di Ob-la-da. Ik heb al gezocht, ook op Ioffer, maar vraag me inderdaad af of er uberhaupt wel een clip van bestaat. Ook in de "Rockband" collectie ben ik er geen tegengekomen.

Ik vraag me af of een van de Beatles kenners hier op 't forum er wel 's een clip van gezien heeft?

Groeten

Ben

Laatst aangepast door LosGoud op di mei 24 2016, 20:58; in totaal 2 keer bewerkt

4 Re: Ob la di Ob la da van de Beatles op di mei 24 2016, 19:32

Bluekangaroo

wikipedia:

John Lennon arriveerde geheel stoned in de studio en zei: 'Goed, we gaan Ob-La-Di, Ob-La-Da doen. Hij liep rechtstreeks naar de piano, sloeg de toetsen hard aan, en speelde tweemaal zo snel als bij vorige opnamesessies en riep "Dit is het! Kom op!" Het resultaat werd de uiteindelijke versie.[1]

Aanhalingsteken sluiten
Tijdens de zangpartij haalde McCartney het echtpaar Desmond & Molly door elkaar en zong: "Desmond stays at home and does his pretty face" en "Molly lets the children lend a hand". De andere bandleden vonden dat wel aardig en de 'fout' werd niet ongedaan gemaakt.

5 Re: Ob la di Ob la da van de Beatles op di mei 24 2016, 22:21

LosGoud

Smile, Leuk Theo, dat wist ik niet.

Ik heb inmiddels René Kroon van 182TV gevraagd of hij weet of er een clip van is, ik heb dezelfde vraag gesteld over Someday never comes van CCR

Groeten

Ben

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: