Golden Beat Years

The Golden Beat Years forum intends to preserve the great songs made in the sixties and seventies.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Westerhof s Daily 883

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Westerhof s Daily 883 op di maa 06 2018, 01:19

Ton van Dijk

FOUTJE BEDANKT

T was mij niet eens opgevallen dat gistermiddag 12 uur vanwege een storing de sirenes van het luchtalarm niet begonnen te loeien.

Eén van die sirenes staat op 50 meter afstand van mijn huis en uw hoofdredacteur schrikt daar nog altijd van op de eerste maandag van de maand wanneer het wél functioneert.

Werd de storing veroorzaakt door de Russische geheime dienst ?

Of was het iemand die -"sorry ! " vergeten was de juiste toetsen / knoppen in te drukken.

Nooit eerder van gehoord , t is >veganistische week, eet géén vlees !

Vis en eieren mogen wél geconsumeerd worden.

Dat doe ik veel, en zijn een prima alternatief.

Een biefstuk of een gehaktbal : heerlijk, maar heb het in geen tijden gegeten .

Wordt weer es tijd !

Gisteravond op NPO1 naar PAUW gekeken, hoofdgast was Sybrand Buma van het CDA die - bijna een half uur !- oeverloos doorlulde over van alles en nog wat.

Geen touw aan vast te knopen.

Strafpunten voor de -altijd zo scherpe - presentator.

Dit is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen.

( Hé! de Rijdende Rechter gemist gisteravond ! :-) )

2 Re: Westerhof s Daily 883 op di maa 06 2018, 21:11

oldie45

Hoi Ton,
nou van dat alarm heeft men de oplossing gegeven dit is omdat er in het zuiden men de gewenste 50Hz niet heeft gehaald maar een lagere frequentie en dat heeft ook tot gevolg dat veel klokken die op het stopcontact werken zoals fornuis etc, ook op achter lopen.
de vegatarische week vind ik perfect en tja ook eieren en vis hadden er bij moeten zijn om niet te eten. maar dat is persoonlijk.
kijk zelf bijna nooit naar pauw want dat eenzijdige gedoe met al die lui is prut, je ziet niemand die wel weet wat er op de straat afspeelt .
verder een leuk schrijven.
Thijs

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: