Golden Beat Years

The Golden Beat Years forum intends to preserve the great songs made in the sixties and seventies.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Roept u maar!

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Roept u maar! op vr jul 02 2010, 09:46

Harry

Om het de (al te) bescheiden mensen wat makkelijker te maken, zal ik hier de eerste zondag van de maand telkens vier titels neerzetten, waaruit men kan kiezen.

Worden ze alle vier gekozen, dan kan ik vier weken vooruit (elke zondag één) en volgen er volgende maand weer vier.
Vinden maar drie titels aftrek, dan kan ik de laatste zondag uitslapen Very Happy , bij twee...etc.

Als allen die hier over goed beeldmateriaal beschikken een bijdrage leveren kunnen we in principe elke maand een leuke dvd aan onze collectie toevoegen.

Wie helpt mee de kar te trekken?

Het is nog geen zondag, maar hier toch maar het eerste viertal:

Brenda Holloway:Every little bit hurts
Del Reeves: Girl on the billboard
Everly Brothers: Gone gone gone
Simon & Garfunkel: Poem on the underground wall

Ben benieuwd. Rolling Eyes

2 Re: Roept u maar! op vr jul 02 2010, 10:24

Gast

Gast
Na het WK Harry zal ik eens kijken of ik wat vind voor je. Lijkt me een leuk Idee.
Ik heb lang geen video's (cq clips) meer geplaatst
Dus moet ik weer even kijken hoe het gaat.
Maar ik heb nog wat leuke liggen.

Groet Koos

3 Re: Roept u maar! op vr jul 02 2010, 10:29

remarkablewilly

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een video van Del Reeves heb gezien dus GRAAG, Harry Very Happy

Groetjes,

Willy

Oh ja, ik heb ook nog wel wat clipjes liggen die ik beschikbaar kan stellen, dus "count me in"

4 Re: Roept u maar! op vr jul 02 2010, 11:40

Harry

Alvast bedankt voor de leuke reacties. Very Happy Very Happy Very Happy

Del Reeves staat bovenaan, Willy. Komt er dus zondag aan.

5 Re: Roept u maar! op za jul 03 2010, 07:50

Harry

Omdat niet iedereen mijn telegramstijl direct doorgrondt, nog een kleine aanvulling.

Ik heb niet de illusie/wens dat iedereen nu ineens allerlei videomateriaal gaat plaatsen.

Het enige wat ik hoop is dat deze of gene eens in de zoveel tijd iets bijzonders uit zijn collectie “in de etalage” zet en dat gaat uploaden als er belangstelling voor is.

De frequentie, de hoeveelheid en de manier waarop (toesturen via mail of op het forum zetten) staat natuurlijk ieder vrij.

Kortom: ik richt me tot diegenen die in ieder geval de BEREIDHEID hebben de ander een kijkje in zijn/haar collectie te gunnen, maar het (terecht) zonde van de tijd vinden veel moeite te doen iets uit te zoeken, te uploaden en neer te zetten waar uiteindelijk geen belangstelling voor is of (minstens zo frustrerend) geen enkele reactie op komt.

Zelf doe ik het voortaan dus ook zo. Eens per maand kies ik vier titels uit mijn collectie en wacht af of er überhaupt behoefte aan is, alvorens te uploaden. Die ene clip per week is immers bepaald geen aanslag op mijn sociale leven.

Dat daarnaast verzoekjes altijd welkom zijn is genoegzaam bekend.

Allen een fijn weekend

6 Re: Roept u maar! op za jul 03 2010, 08:18

jan24

'k Doe mee, maar eerst de temperatuur wat laten zakken.
Leuk initiatief Harry, ik zal eens grasduinen in mijn collectie. Er moet absoluut iets tussen zitten met die 2 clips die ik heb. Very Happy

https://www.flickr.com/photos/51145548@N06/

7 Re: Roept u maar! op za jul 03 2010, 13:37

Harry

Er moet absoluut iets tussen zitten met die 2 clips die ik heb.

Hoe raak je daar nog wijs uit, Jan, om het over de opslag maar niet te hebben. Laughing

Hou niet van opscheppen, maar laat ik er nou twee keer zoveel hebben, heb dus mijn hele collectie in één keer te grabbel gegooid! tongue

8 Re: Roept u maar! op za jul 03 2010, 17:06

jan24

]quote="Harry"]
Hoe raak je daar nog wijs uit, Jan, om het over de opslag maar niet te hebben. Laughing

[/quote]

Kwestie van rubriceren. Twisted Evil

https://www.flickr.com/photos/51145548@N06/

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: