Golden Beat Years

The Golden Beat Years forum intends to preserve the great songs made in the sixties and seventies.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ontbrekende afleveringen van het Duitse popprogramma Beat beat beat

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gerebeer

De laatste dagen heb ik een aantal afleveringen op het forum gezet van beat beat beat. Ik kan nog wel even met deze serie vooruit, maar ik mis helaas enkele delen, namelijk de nrs. 1, 9 en, voorzover uitgebracht, 16 en hoger. Als je ze hebt wil je ze dan uploaden en de link op het forum plaatsen ?

Bij voorbaat dank !

Gerard

Life is a rock but the radio rolled me .....
at the end of the rainbow lies a golden oldie .....

Bluekangaroo

Ik heb er ook eea van en ga eens zoeken...

Harry

Het bewaren van complete afl. van programma`s als deze heb ik nooit wat in gezien, Gerard. Die intermezzo`s op dat orgel blijven (mij) niet echt boeien

Ik haalde eruit wat ik de moeite waard vond, bewerkte het en dan kon het eigenlijk weg.

Op Hessen worden ze wel regelmatig herhaald.

Te koop is er ook het een en ander, maar niet echt value for money (weinig nummers)

Jan(24) heeft de Hollies geplaatst, maar dat was ook geen complete afl.

Ik krijg een waarschuwing als er weer wat komt, dus mocht je het echt heel graag hebben, dan doe ik mijn best voor je!!

Groeten

Harry

Gerebeer

Harry schreef:Het bewaren van complete afl. van programma`s als deze heb ik nooit wat in gezien, Gerard. Die intermezzo`s op dat orgel blijven (mij) niet echt boeien

Ik haalde eruit wat ik de moeite waard vond, bewerkte het en dan kon het eigenlijk weg.

Op Hessen worden ze wel regelmatig herhaald.

Te koop is er ook het een en ander, maar niet echt value for money (weinig nummers)

Jan(24) heeft de Hollies geplaatst, maar dat was ook geen complete afl.

Ik krijg een waarschuwing als er weer wat komt, dus mocht je het echt heel graag hebben, dan doe ik mijn best voor je!!

Groeten

Harry

Bedankt voor het aanbod, Harry, maar voorlopig wacht ik even op een mogelijk aanbod van een van de andere forummers voor de complete afleveringen.
Als dit niet gaat lukken geef ik wel een digitale gil. Kan me overigens voorstellen dat met jouw video-know how in huis het knippen van nummers uit hele
afleveringen piece of cake is. Ik kan daar echt het geduld niet voor opbrengen. Rolling Eyes

Gerard

remarkablewilly

Ik zal 1 en 9 even uppen, Gerard.

Aanvankelijk had ik ook Cherrie Wainer eruit geknipt omdat ik dat een waardeloze tijdopvulling vond. Ben er nog niet achter waarom dit "intermezzo" er eigenlijk tussen zat.
Eerst dacht ik dat het bedoeld was om andere apparatuur voor andere groepen op te stellen maar dat is gewoon niet zo.

Later vond ik dat het er toch wel bij hoorde en heb toen de originele video's toch maar bewaard.

Helaas heb ik Beat Beat Beat ook maar t/m aflevering 16. Heb ook geen idee hoeveel afleveringen er nog zijn.
Ik houd me dus ook GRAAG aanbevolen voor 17 t/m ..... Very Happy

Persoonlijk vond ik Beat Beat Beat leuker dan Beatclub omdat bijna alles live was en omdat er redelijk wat minder bekende groepen en artiesten aan de bak kwamen.
Ik herinner me bijvoorbeeld Sue & Sunny en de geweldige groep the Fingers om maar eens een paar voorbeelden te noemen.
Waar zag je dergelijke artiesten? Alleen bij Beat Beat beat.

Groetjes,

Willy

Harry

remarkablewilly schreef:Ik zal 1 en 9 even uppen, Gerard.

Aanvankelijk had ik ook Cherrie Wainer eruit geknipt omdat ik dat een waardeloze tijdopvulling vond. Ben er nog niet achter waarom dit "intermezzo" er eigenlijk tussen zat.
Eerst dacht ik dat het bedoeld was om andere apparatuur voor andere groepen op te stellen maar dat is gewoon niet zo.

Later vond ik dat het er toch wel bij hoorde en heb toen de originele video's toch maar bewaard.

Helaas heb ik Beat Beat Beat ook maar t/m aflevering 16. Heb ook geen idee hoeveel afleveringen er nog zijn.
Ik houd me dus ook GRAAG aanbevolen voor 17 t/m ..... Very Happy

Persoonlijk vond ik Beat Beat Beat leuker dan Beatclub omdat bijna alles live was en omdat er redelijk wat minder bekende groepen en artiesten aan de bak kwamen.
Ik herinner me bijvoorbeeld Sue & Sunny en de geweldige groep the Fingers om maar eens een paar voorbeelden te noemen.
Waar zag je dergelijke artiesten? Alleen bij Beat Beat beat.

Groetjes,

Willy

Leuk om te lezen hoe smaken verschillen, Willy.

Beat Club was het eerste jaar ook live en ik vond het toen ook al helemaal NIKS.

Vrijwel alles wat ik van 3x Beat bewaard heb heeft intussen een nieuw geluidje, want wat je hoorde was vaak tenenkrommend en haalde in geen velden of wegen het plaatniveau. Nu geniet ik er volop van!

Begin 70er jaren ging Beat Club weer op live over. Laat ik als voorbeeld Eight miles high nemen. Dat is toch niet om aan te horen als je de plaat in je achterhoofd hebt.

Van Beat Club werden ´s nachts op WDR ALLE 70s afleveringen volledig uitgezonden. Gitaarsoko's van een kwartier of langer waren geen uitzondering en een onbekend spul dat voorbijkwam.....

Ieder zijn meug, maar Ik heb er NIETS van bewaard.

Groetjes

Harry

jan24

Wat een discussie, juist Cherrie Wainer heb ik intact gelaten. Ik heb het overige weggeknipt! lol!
Zal na dinsdag, vrij en een boekpresentatie achter de rug, eens in mijn verzameling kijken, wat ik heb aab complete afleveringen. Maar het zal niet veel meer zijn, dan aangeboden.

https://www.flickr.com/photos/51145548@N06/

Harry

jan24 schreef:Wat een discussie, juist Cherrie Wainer heb ik intact gelaten..

Van mij mag je, Jan!!! Als ze destijds bij het Stones-concert in het Kurhaus Cor Steyn ook hadden laten spelen, was het beslist niet zo'n puinhoop geworden Very Happy Very Happy Very Happy

Gerebeer

Ik vind het meer dan prachtig die discussie over Cherrie Wainer. In eerste instantie vond ik het ook echt helemaal niks en spoelde het gauw door, maar ben na een aantal afleveringen bekijken
toch aan deze dame soort van verslingerd geraakt. Wink

Ik heb overigens bij het plaatsen van het eerste bericht in dit draadje een kapitale fout gemaakt. Ik miste uitsluitend nummer 1. Nummer 9 had ik zelf al geupload en hier beschikbaargesteld Rolling Eyes .
Stom stom stom !!!
Mocht er nog iemand zijn die de beschikking heeft over BBB afleveringen ná nummer 15, dan bij deze het verzoek die hier op GBY beschikbaar te stellen, waarvoor mijn grote dank cheers

Gerard

Harry

jan24 schreef:
Zal na dinsdag, vrij en een boekpresentatie achter de rug, eens in mijn verzameling kijken, wat ik heb aab complete afleveringen. Maar het zal niet veel meer zijn, dan aangeboden.

Boekpresentatie: treed je in de voetsporen van Hans (Moeselien), Jan, of was je alleen aanwezig? Rolling Eyes

Nog een derde mogelijkheid: alle anecdotes/discussies etc. van het forum zijn door je gebundeld en worden nu uitgegeven cheers affraid drunken

jan24

Harry schreef:
jan24 schreef:

Boekpresentatie: treed je in de voetsporen van Hans (Moeselien), Jan, of was je alleen aanwezig? Rolling Eyes

Nog een derde mogelijkheid: alle anecdotes/discussies etc. van het forum zijn door je gebundeld en worden nu uitgegeven cheers affraid drunken

Een collega en ik hebben t.g.v. het 50 jarig bestaann van onze zorginstelling het initiatief genomen, om een boekje te maken: 50 jaar Jaght, 50 verhalen. Geschreven door medewerkers en oud-medewerkers en andere betrokkenen bij de instelling. Eén van de verhalen is inderdaad van mij afkomstig.
Verder staan mij collega en ik vermeld in het boek als zijnde de samenstellers.
Vanmiddag zag het boek het levenslicht en kregen wij officieel de eerste exemplaren uitgereikt.
Ach, en dan ben ik ook maar een mens, was toch best wel poepie trots drunken , al ben ik doorgaans wars van dit soort festiviteiten.

Een beetje off-topic, moet soms kunnen, nu weer terug naar de waan van de dag!

https://www.flickr.com/photos/51145548@N06/

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Drop The Beat

Permissies van dit forum: