Golden Beat Years

The Golden Beat Years forum intends to preserve the great songs made in the sixties and seventies.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Duits popprogramma beat beat beat aflevering 22 t/m 26

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gerebeer

Enige tijd geleden zijn door Willy en ondergetekende hier op GBY de afleveringen 1 t/m 21 van dit roemruchte Duitse TV-programma aangeboden.
Vooralsnog zijn de afleveringen 22 t/m 26 nog niet boven water. In deze afleveringen treden echter artiesten op die niet te versmaden zijn:
22: Tom Jones & the squires
23. Soul sisters en Soundconstellation
24. flirtations en Vanity Fair
25. Foundations en Julie Driscoll
26. Barry Ryan en Simon Dupree & The Big Sound

Van 22 is nog een fragment van 10 minuten opgedoken maar dan houdt het ook echt op. Wie heeft deze afleveringen in zijn bezit of kan tips geven hoe ik hieraan kan komen ? Met name aflevering 26 mag zich in mijn warme belangstelling verheugen !

Dank bij voorbaat voor jullie reacties !

Gerard

Life is a rock but the radio rolled me .....
at the end of the rainbow lies a golden oldie .....

jan24

Ja, daar zijn meer belangstellenden voor.Twisted Evil 

Alle programma's bevinden zich nog in het archief van de Hessische Rundfunk.
Om op de hoogte te blijven van eventuele ontwikkelingen rond uitzenddata, mogelijk uitgaves op DVD heb ik mij aangemeld bij de HR.
Uiteraard houd ik het forum ook op de hoogte, als er nieuws is.

https://www.flickr.com/photos/51145548@N06/

Gerebeer

Blijft toch apart dat de deeltjes 1 t/m 21 inmiddels wel beschikbaar zijn, maar goed.

Dank voor je reactie, Jan, er rest ons niets anders dan afwachten. Fijn dat je dit voor ons in de gaten wilt houden Very Happy .

Gerard

jan24

En er is nieuws. Op de NG een DVD getraceerd met Julie Driscoll erop. Ook opnames, die hier reeds bekend zijn. Ik zal hem t.z.t. binnenhalen.
Eerst even mijn PC op orde brengen met een nieuwe externe HD, nu de huidige het loodje heeft gelegd.

Bluekangaroo

Gerebeer schreef:Enige tijd geleden zijn door Willy en ondergetekende hier op GBY de afleveringen 1 t/m 21 van dit roemruchte Duitse TV-programma aangeboden.
Vooralsnog zijn de afleveringen 22 t/m 26 nog niet boven water. In deze afleveringen treden echter artiesten op die niet te versmaden zijn:
22: Tom Jones & the squires
23. Soul sisters en Soundconstellation
24. flirtations en Vanity Fair
25. Foundations en Julie Driscoll
26. Barry Ryan en Simon Dupree & The Big Sound

Van 22 is nog een fragment van 10 minuten opgedoken maar dan houdt het ook echt op. Wie heeft deze afleveringen in zijn bezit of kan tips geven hoe ik hieraan kan komen ? Met name aflevering 26 mag zich in mijn warme belangstelling verheugen !

Dank bij voorbaat voor jullie reacties !

Gerard

Op 1 of andere manier mis ik ook nog delen 2, 10, 15 en 18... van de eerste 21 Rolling Eyes  Volgens mijn PC althans. Blijkbaar heb ik die delen gemist hier op het forum Sad Ik ga toch een snuffelen in mij eigen voorraad DVDS want ik twijfel of dit goed is.

Gerebeer

jan24 schreef:En er is nieuws. Op de NG een DVD getraceerd met Julie Driscoll erop. Ook opnames, die hier reeds bekend zijn. Ik zal hem t.z.t. binnenhalen.
Eerst even mijn PC op orde brengen met een nieuwe externe HD, nu de huidige het loodje heeft gelegd.

Kanniewachtuh, Jan Very Happy !

Gerard

jan24

Dit is wat er vermeld is over de bedoelde serie:

Highlights of the popular German TV show mid-60s - Beat!, Beat!, Beat!. Artists: Yardbirds featuring Jimmy Page, Episode Six, Small Faces, Eric Bburdon & The New Animals, Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich, Troggs, Brian Auger and The Trinity featuring Julie Driscoll, Chris Farlowe, Cat Stevens, Herman''s Hermits, Easybeats, Casey Jones & The Governors Kinks, Spencer Davis Group, Hollies, Move, Searchers, Smoke, Tremeloes, Mindbenders, Creation, P.P. Arnold.

DVD 1:
THE YARDBIRDS featuring JIMMY PAGE
1. Shapes Of Things
2. Happenings Ten Years Time Ago
3. Over, Under, Sideways, Down[ br]4. I'm A Man
THE SMALL FACES
5. Hey Girl
6. All Or Nothing
7. Whatcha Gonna Do About It
8. Shalalalalee
ERIC BURDON & THE NEW ANIMALS
9. Tobacco Road
10. Roadrunner
11. C.C. Rider
EPISODE SIX
12. Morning Dew
13. I Hear Trumpets Blow
DAVE DEE, DOZY, BEAKY, MICK & TICH
14. Hideaway
15. Hold Tight
16. Touch Me, Touch Me
17. Bend It
18. Save Me
THE TROGGS
19. With The Girl Like You
20. I Can't Control Myself
21. You Can't Beat It
BRIAN AUGER AND THE TRINITY featuring JULIE DRISCOLL
22. Save Me
23. Road To Cairo
CHRIS FARLOWE
24. Out Of Time
25. Ride On Baby
CAT STEVENS
26. Granny
27. Matthew & Son
HERMAN''S HERMITS
28. No Milk Today
29. My Reservation's Been Confirmed
THE EASYBEATS
30. The Loving Machine
31. Friday On My Mind
Casey Jones & The Governors
32. Come On And Dance
33. Do n`t Ha Ha

DVD 2:
THE KINKS
1. A Well Respected Man
2. Oh Please (Milk Cow Blues)
3. ''Till The End Of The Day
4. I''m A Lover, Not A Fighter
5. You Really Got Me
THE SPENCER DAVIS GROUP
6. Somebody Help Me
7. Sittin' And Thinkin'
8. Please Do Something
9. Keep On Running
THE HOLLIES
10. Stop Stop Stop
11. On A Carousel
12. Bus Stop
13. Guitar Boogie
THE MOVE
14. Walk Upon On A Water
15. I Can Hear The Glass Glow
THE SEARCHERS
16. Love Potion No.9
17. Sweets For My Sweet
18. C.C. Rider
THE SMOKE
19. My Friend Jack
THE TREMELOES
20. Loving You Is Sweeter Than Ever
21. Silence Is Golden
22. Here Comes My Baby
THE MINDBENDERS
23. Land Of Thousand Dances
24. In The Midnight Hour
25. C.C.Rider
26. Groovy Kind Of Love
THE CREATION
27. I'm A Man
28. Painter Man
P.P. ARNOLD
29. Speak T o Me
30. The First Cut Is The Deepest

Gerebeer

Dank voor de info, Jan. Dit is m.u.v. Brian Auger & The Trinity feat Julie Driscoll op DVD 1 allemaal materiaal uit aflevering 1 t/m 21.

De inhoud van 22 t/m 26, wat we dus nu nog missen, is als volgt:

22. Tom Jones & The Squires / Joy Fleming & The Hit Kids

Sendedatum : 00.00.0000 ESD : 16.02.1968

Guest star: Tom Jones (Himself), Joy Fleming & The Hit Kids (Themselves)
Show #22 (1968) 32 minutes --Tom Jones & the Squires - "Not Responsible," "Green, Green Grass Of Home," "Shake," "I'm Coming Home" and "It's Not Unusual" --Pans People (dance troupe) dance to "The Lonely One" performed by The Squires (band not seen during this song) --Joy Fleming & The Hit Kids - "Soul Finger," "Sunday," "Respect" and "Garlic Salt"

23. Nino Ferrer / Soul Sisters / Lisbeth List / Sound Constellation

Sendedatum : 00.00.0000 ESD : 15.03.1968

Guest star: Nino Ferrer (Himself), Lisbeth List (Herself), The Soul Sisters (Themselves), Sound Constellation (Themselves)
Show #23 (1968) 51 minutes --Nino Ferrer - "Mao Et Moa," "Je Voudrais Être Noir (I Want To Be Black)," "Le Téléphone" and "Les Cornichons (Big Nick)" --The Sound Constellation - "B. M. Blue Flower" and "Little Pear" (or "Little Pair") --Lisbeth List - "Autant Que Moi" (or "Entends Que Moi") and "A Taste of Honey" --The Soul Sisters - "Baby I Love You" and "Cold Sweat" --Pan's People (three go-go dancers) - dance to "Now That You've Gone," "Waiting for You" and 1 other song.

24. Vanity Fair / The Showstoppers / Julie Felix / Vic Dana

Sendedatum : 00.00.0000 ESD : 07.11.1968

Guest star: Vic Dana (Himself), Jacques Dutronc (Himself), Julie Felix (Herself), The Flirtations (Themselves), The Showstoppers (Themselves), Vanity Fare (Themselves)
Show #24 (1968) 41 minutes --Vanity Fare - "I Live For The Sun" --Vic Dana - "Little Arrows" and "The Name Of The Game Is Love" --The Showstoppers - "Ain't Nothin' But A House Party" and "Eeny Meeny" (or "Eeny Meeny Mieny Mo") --Julie Felix - "Dirty Old Town," "The Lost Children" and "Hey, That's No Way To Say Goodbye" --Jacques Dutronc - "Le Plus Difficile" and "Il Est Cinq Heures, Paris S'éveille" --The Flirtations - "Someone Out There" (or "Somewhere Out There") and "How Can You Tell Me"

25. The Foundations / Julie Driscoll & Brian Auger Trinity /
P. J. Proby

Sendedatum : 00.00.0000 ESD : 24.01.1969

Guest star: Brian Auger (Himself), Brian Auger and The Trinity (Themselves), Julie Driscoll (Herself), The Foundations (Themselves), P.J. Proby (Himself)
Show #25 (1969) 57 minutes Guests include: --The Foundations - "Baby, Now That I've Found You," "Tomorrow" and "Build Me Up Buttercup" --P. J. Proby -" You Can't Come Home Again (If You Leave Me Now)" and "What's Wrong With My World" --Brian Auger Trinity - "Black Cat" --Julie Driscoll & Brian Auger Trinity - "Save Me," "Why (Am I Treated So Bad)" and "Road To Cairo".

26. Barry Ryan / Antoine / Simon Dupree & The Big Sound

Sendedatum : 00.00.0000 ESD : 07.02.1969

Show Stars: Cherry Wainer (Herself), Mal Sondock (Himself, host), Don Storer (Himself, drummer) Guest Stars: Kenny Ball (Himself) , Kenny Ball and His Jazzmen (Themselves) , Antoine (Himself) , Simon Dupree and the Big Sound (Themselves) , Lena Junoff (Guest) , Molly Molloy Dancers (Themselves) , Barry Ryan (Himself)

Show #26 (1969) 52 minutes --Kenny Ball & His Jazzmen - "Wild Daffodil" and "I Wanna Be Like You (The Monkey Song)" (live) --Molly Molloy Dancers - dance to "Happening" --Simon Dupree & The Big Sound - "Kites" and "Reservations" (or "Reservation") (live) --Lena Junoff - "Good Kind Of Hurt" --Simon Dupree & The Big Sound - "Thinking About My Life" (live) --Barry Ryan - "Love I Almost Found You" (playback) --Antoine - "Je L'appelle Canelle" (or "Ansage (Eigene Ansage von Antoine, Canelle)" --Antoine - "Juste Quelques Flocons Qui Tombent" (or "Les Flocons") (live) --Barry Ryan - "Eloise" (playback) --Antoine - "Bonjour Salut," "La Tramontana" and "Adieu Salut" (live) Antoins ends his performance by walking off stage while singing, putting on his coat and leaving.

Wellicht is dit allemaal gewist en heeft Julie Driscoll de dans ontsprongen ?

Gerard

Harry

Ik denk (= ik hoop) niet dat het gewist is, Gerard.

Want volgens mij is dit uit 3xBeat.

https://www.youtube.com/watch?v=D0svzLY-u7E

Ik wist trouwens niet dat Pan's People ook in Duitsland optraden.

Ken ze alleen van TOTP.

Hier nog een uit hetzelfde programma

https://www.youtube.com/watch?v=WAOkXmqKTJs

Gerebeer

Inderdaad, Harry, dit biedt duidelijk hoop.

Gerard

jan24

En ik heb Julie Driscoll klaarstaan, load ik morgen wel up.Smile 
Hoef ik niet meer te vragen, of Episode Six ook al aanwezig was in je collectie. Kon deze niet zo snel terugvinden in de tracklist.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Drop The Beat

Permissies van dit forum: