Golden Beat Years

The Golden Beat Years forum intends to preserve the great songs made in the sixties and seventies.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Westerhof s Daily 862

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Westerhof s Daily 862 op wo dec 18 2013, 03:56

Ton van Dijk

De persen van WFsD. stonden stil de afgelopen tien dagen.

Afgelopen zaterdagmiddag bestelde Wiebe hier op mijn verzoek een nieuwe telefoon, de oude begon de laatste maanden tijdens gesprekken steeds meer te kraken en vaak

gebeurde het dat ik de beller met veel storing hoorde.

Maandagmorgen rond tien uur ging de deurbel.

Pfff...s middags liep ik naar beneden en vond een kaartje van Postnl

Op het voorgedrukte kaartje stond handgeschreven : > pakketje staat achter container.

Snelle service !

Pakketje bavatte twee telefoons met toebehoren de zgn >Gigaset

AS200/AS200A/AS300A.

Gebruiksaanwijzing is gelukkig in het Nederlands , zo n vijftig mogelijkheden zitten op zo n toestel.

Bellen is mogelijk zag ik.

Het installeren van veel -of misschien wel alle- laat ik uiteraard aan Wiebe over.

Vanavond kijken en misschien meeschrijven met >Het groot dictee der Nederlandse taal 2013 . Ned I 21.30.

Dictee is dit jaar geschreven door Kees van Kooten.

2 Re: Westerhof s Daily 862 op do dec 19 2013, 00:10

EriktB

Bij het genoemde 24e Groot Dictee der Nederlandse Taal had ik vanavond 26 fouten!
Dankzij en vooral ondanks de dagelijkse test van beterspellen.nl, alsdan de boeken van van Kooten en niettemin het Groene Boekje mits op m'n werkamer thuis en op het werk. De woorden anakoloeten en wiewauwen waren mij niet verre van vreemd. En toch (weer) 2x gestruikeld over przewalskipaarden…. Klotepaarden! (of klotenpaarden? scratch ) Zoeken we op.  study

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: