Golden Beat Years

The Golden Beat Years forum intends to preserve the great songs made in the sixties and seventies.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Westerhof s Daily 864

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Westerhof s Daily 864 op wo jan 01 2014, 01:54

Ton van Dijk

GELUKKIG NIEUWJAAR !

Hier in de straat werd door een groep jongeren even na middernacht flink siervuurwerk afgestoken, weinig zware knallers.

Vanwege het miezerige weer hielden ze het na een uurtje voor gezien.

Gisteravond de  Oudejaarsconference > Einde Oefening  van Theo Maassen gezien  op Ned1.

Bij andere conferenciers kon/kun  je rustig even naar de koelkast of naar de wc vanwege de liedjes, bij Maassen was het negentig minuten gesproken woord in in hoog tempo.

Heb genoten Theo, je krijgt van mij een acht en een half  Smile 

De conference : http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1387139

.

2 Re: Westerhof s Daily 864 op do jan 02 2014, 22:15

Driepinter

Ook een Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Ook heb ik zin om hier even de "vuurwerkbom" in het hoenderhok te mikken.
Particulier vuurwerk mag n.l. van mij per direct verboden worden. Twisted Evil 
Het veroorzaakt een enorme hoeveelheid luchtvervuiling, het verminkt tal van mensen, richt enorme materiele schade aan en hele volksstammen hebben last van de troep en de vaak enorme knallen. Ook het honden- en kattengespuis vindt het maar niets.
Mijn auto, op mijn eigen oprit geparkeerd, was bezaaid met vuurwerkresten maar hij bleek na de wasstraat gelukkig niet beschadigd.

En dan het verschijnsel "oudejaarsconferentie" is aan mij evenmin besteed. Ieder jaar probeer ik het even maar binnen een kwartiertje haak ik meestal toch wel af. Theo Maassen was binnen 10 minuten al weggezapt.

Maar goed er blijven genoeg leuke dingen in deze wereld over  flower 

Een Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Gijsbert (email in profiel)

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: